werving vrijwilligers; speeddate 18 en 20 april

Werving vrijwilligers; speeddate 18 en 20 april

Op donderdag 18 april van 14.00 – 16.00 uur en zaterdag 20 april van 10.00 – 12.00 uur houden we een speeddate voor mensen met interesse in vrijwilligerswerk bij ons. Men kan dan kennismaken met ons museum en meer horen over de diverse mogelijkheden.

Het museum vernieuwt en wordt steeds meer een eigentijds museum. We timmeren goed aan de weg en organiseren veel vandaar dat we extra vrijwilligers nodig hebben. Misschien heeft u ook interesse om te komen werken bij ons?

Als vrijwilliger kan je je o.a. inzetten voor volgende functies en werkzaamheden:

• Gastheer/-vrouw, baliemedewerker, gids
  • Organisatie en invulling van activiteiten en evenementen
  • PR/marketing (liefst met ervaring in het vak)
  • Educatie/begeleiding van schoolklassen
  • Opbouw van tentoonstellingen
  • Onderhoud en schoonmaak van ons gebouw en terrein
  • Bestuurslid (o.a. vrijwilligers coördinator en facilitaire zaken)

Aanmelden voor deze speeddate wordt op prijs gesteld via info@museumtweestromenland.nl. Maar u kunt ook gewoon binnen komen lopen. Ons adres: Pastoor Zijlmansstraat 3 in Beneden-Leeuwen.

Voor meer informatie, zie onze website: www.museumtweestromenland.nl.

Van harte welkom op onze speeddate op 18 en 20 april!