Rabo ClubSupport

Samenwerking Leones en Museum Tweestromenland

Net als in 2022 slaan Museum Tweestromenland en sportvereniging Leones de handen ineen om een gezamenlijke campagne te houden voor het behalen van stemmen bij Rabo Clubsupport. Beide organisaties lijken op het eerste oog geen overeenkomsten te hebben. Maar bij nader inzien werken ze beide volop met vrijwilligers en daarom wordt de vruchtbare samenwerking van vorig jaar voortgezet.

Rabo ClubSupport

Deze september is het weer de maand van Rabo ClubSupport waarmee de verenigingen die aangesloten zijn bij de Rabobank financieel worden ondersteund.  Dit jaar kan er op drie verschillende organisaties gestemd worden. Iedereen met een betaalrekening kan stemmen op Museum Tweestromenland en Leones en zorgen voor een grotere financiële bijdrage voor beide.

De Verschilmaker

Sportvereniging Leones zet de opbrengst in voor hun campagne De Verschilmaker met speciale aandacht voor sportief gedrag. Door middel van communicatie op borden, kleding en sociale media wil Leones leden, ouders en bezoekers stimuleren zich sportief te gedragen.

Metamorfose 2024

Museum Tweestromenland opent volgend jaar de tentoonstelling Metamorfose 2024. In totaal 25 regionale kunstenaars kozen uit het museumdepot het object dat hen het meest inspireerde tot het maken van een kunstwerk. De opdracht was om het object een unieke metamorfose te laten ondergaan. Net zoals de tentoonstelling Metamorfose 2019 belooft deze nieuwe versie opnieuw spraakmakend te worden. Houd de communicatie op deze website en de sociale media in de gaten.

Hoe kun je stemmen?

Help mee beide organisaties hun doelstellingen te laten behalen. Je hoeft alleen maar je stem uit te brengen vanaf maandag 4 september tot en met dinsdag 26 september. Je kunt stemmen als je een betaalrekening hebt bij Rabobank Maas en Waal – Oost Betuwe.

• Log in op de mobiele Rabo App of de website van de Rabobank.
  • Via Zelf regelen of Service en dan Mijn lidmaatschap kies je voor Rabo ClubSupport.
  • Breng hier je stem uit op Museum Tweestromenland, Sportvereniging Leones en eventueel een derde partij.

Vraag ook familieleden, vrienden en bekenden om dit te doen. Hoe meer stemmen hoe groter de financiële bijdrage van de Rabobank. Iedereen met een betaalrekening bij Rabobank Maas en Waal – Oost Betuwe kan meedoen.