4 Maas en Waalse musea introduceren combikaart

Met korting naar het volgende museum?

Museum Kasteel Wijchen, Kasteel Hernen, Stoomgemaal De Tuut in Appeltern en Museum Tweestromenland introduceren een combikaart waarmee je deze vier Maas en Waalse musea met korting kunt bezoeken.

Deze vier Maas en Waalse musea werkten samen aan het op de kaart zetten van de cultuurhistorie van de regio. Er is regelmatig overleg en onderdeel daarvan is ook hoe er door samenwerking een aantrekkelijker aanbod kan worden gecreerd. Zodat de belangstelling voor Cultuurhistorie in het Land van Maas en Waal kan worden versterkt. De eerste gezamenlijke uiting is de Maas en Waalse museacombikaart.

De kortingskaart

Bij een betaald bezoek aan een van de vier musea krijg je een stempelkaart die recht geeft op een korting op de entreeprijs bij de andere drie musea. Toeristen en uiteraard de inwoners uit de omgeving kunnen zo voordeliger de musea bezoeken.

Bezoek nu een van de vier Maas een Waals musea en ontvang de stempelkaart. De kaart is geldig tot einde 2023. Bij succes is het in 2024 voor herhaling vatbaar.

De andere drie musea zijn:
Museum Kasteel Wijchen
Kasteel Hernen