De Jeugd van Toen Pubquiz

Meedoen is belangrijker dan winnen!

Op vrijdagavond 26 mei organiseert Museum Tweestromenland ‘De Jeugd van Toen …  Pubquiz’

De tentoonstelling ‘De Jeugd van Toen, Jeugdcultuur jaren 1960 – 2000’ leidde al tot diverse spinoffs. Zo is er de serie caféconcerten, waarbij bands of muzikanten uit de regio muziek uit die tijd spelen of muziek die door die periode is geïnspireerd. Ook het aankomende reünieconcert van het toenmalige Jongerenkoor Beneden-Leeuwen is uit dit thema ontstaan. En, let op onze communicatie, er komen nog meer interessante evenementen aan. De eerstvolgende is de Pubquiz.

De Pubquiz wordt gespeeld in teams van 4 personen die zich een weg ‘quizzen’ door de muziekgeschiedenis van de jaren 60 tot het heden! Gezellig meedoen is belangrijker dan winnen, maar wie weet vallen er nog prijzen te winnen.

De locatie is ons museumcafé met de prachtige toogkast en tapkast uit het bouwjaar 1895, afkomstig van voormalig Café Hopman uit Boven-Leeuwen. Het café werd gesloopt in verband met de dijkverzwaring in 1987.

Om de beleving die avond helemaal compleet te maken verzorgt DJ Ronn Laam de videoclips en muziek.

Meld je aan via onderstaand formulier. Na ontvangst van het formulier krijg je de betaalinformatie en na betaling sturen we je de ontvangstbevestiging en is je plek in het museumcafé verzekerd!  De kosten per groep van vier personen bedragen slechts € 10.

• Lokatie: Museumcafé van Museum Tweestromenland, Beneden-Leeuwen
  • Datum: Vrijdag 26 mei 2023
  • Tijdstip: Inloop vanaf 19:00 uur, aanvang quiz 19:30 uur, einde omstreeks 23:00 uur.
  • Muziek: DJ Ronn Laam
  • Let op: Het aantal groepen die avond is beperkt, dus wees er snel bij, want VOL = VOL!

Foto’s: Alex van Haren