Review concert WEK

Review van caféconcert WEK

Zondag 12 maart – Het Maas en Waalse WEK speelde de sterren van de hemel in een gezellig vol museumcafé. De bezoekers vormden een mix van jongeren en oudere jongeren met actieve herinneringen uit de tijd van onze tentoonstelling ‘De Jeugd van Toen, jeugdcultuur 1960 -2000’.

De eigen composities van WEK oogsten veel waardering en waren overduidelijk geïnspireerd door de jaren 60-80 van de vorige eeuw. Net zoals dat de leden van WEK bij het concert van the Zeroes in februari aanwezig waren, om zich voor te bereiden op hun eigen optreden, zo stonden nu leden van de band Between 2 Rivers in het publiek. Te genieten en te bedenken hoe zij op 16 april ook ons museumcafé plat kunnen spelen!

Er was niet alleen een vol café met muziekfans, ook waren er volop nieuwe bezoekers in het museum voor wie het concert als een bonus overkwam. Zij hadden veel complimenten over de tentoonstellingen en lieten goede reviews achter in het bezoekerslogboek op de balie.

Bekijk ook onderstaande foto’s en druk op een foto voor een vergroting (met dank aan Hans Banken).