Wintervertelling

Museum Tweestromenland komt tot leven in Wintervertelling in de kerstvakantie

Op woensdag 28 december 2022 is er een avondprogramma bedoeld voor gezinnen met kinderen tot en met 12 jaar waarbij museum Tweestromenland tot leven komt. Er is een wintervertelling, vanuit de gedachte van Mina Kuppen, weldoenster voor het dorp Beneden-Leeuwen in vervlogen tijden. Zij heeft o.a. geld gegeven zodat de kerk en het klooster St. Elisabeth gebouwd konden worden.

Wil je meer weten over het vroegere leven van arme, hardwerkende Maas- en Walers, kom dan luisteren en kom zien! En beslis mee waar Mina Kuppen haar geld aan gaat geven.

Inschrijven is verplicht, want vol is vol. Er is plaats voor 25 bezoekers.
Inschrijven kan tot en met 27 december per mail via secretariaat@museumtweestromenland.nl

Aanvangstijd is 16.30 uur en om 19.00 uur wordt de avond afgesloten. De entreeprijs is die avond € 5 voor volwassenen en € 2,50 voor kinderen, waarbij er na afloop in het museumcafé voor iedereen een consumptie en een broodje wordt geserveerd. De activiteit is geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar. Bij veel belangstelling zal er op 4 januari een tweede avond worden gepland.

Houd de website www.museumtweestromenland.nl en de facebookpagina van het museum in de gaten voor meer informatie.