Wij doen er alles aan om een veilig bezoek te kunnen garanderen.

Sinds het museum op 6 juni weer open ging heeft het museumbestuur er alles aan gedaan om het museum Coronaproof te maken.

Voor u het museum betreedt staat er een bord met de voorwaarden waaraan iedere bezoeker moet voldoen om het museum te mogen betreden. Per verdieping mogen wij tegelijk 25 bezoekers ontvangen. Dit maximum per uur hebben wij sinds de heropening nog niet tegelijk mogen ontvangen. Op de vloer zijn met pijlen routes aangegeven zodat u voldoende afstand kunt bewaren. De routing door het museum, voor de coronacrisis, was al zodanig dat men elkaar nergens hinderlijk tegenkwam. In ons museumcafé worden de tafels na ieder bezoek weer gedesinfecteerd.

Het mag duidelijk zijn: wij doen er alles aan om voor u een veilig bezoek te kunnen garanderen.

U bent van harte welkom!